Wednesday, June 24, 2009

Hiccups~

I was blog hopping..stop by at popia elektrik..
He was wondering nape pinggang die x brenti mengecik...

Reminds me of a story..

A few days back I was having severe hiccups..
I've tried everything...
Minum air la..
Tarik nafas dalam, thn sampai muke merah padam (cam haram)..
Golek2 atas lantai la (ok exagerrating)
Ade offer nk letak kapas atas dahi (kuang asam, ingt aku bayi gajah gamaknye)
Nothing worked..

Pastu salah seorang hausmate ku berkata..

'fairuz nk membesar lagi ek' (haram, nk kutuk aku pendek la tu)

seorang lagi mencelah tanpa segan silu...

'ah ah bukn membesar menegak, tapi melintang' (jahanam, keji aku gemuk la tu..hahahaha)..

ok...aku rase nk berjogging ptg ni...di atas katil mungkin....

hahaha....

*chew candy*

STRESSSSSS....aku nk bdn Maya Karin~

2 comments:

  1. makan nasik terus. mesti hilang. maya karin pun makan nasik kalau hiccup. ha ha

    ReplyDelete
  2. durian~
    welcome to u..
    x nk la..
    aku da gemuk siut..

    ReplyDelete