Friday, September 18, 2009

mee goreng mamak~

satu hari aku ke kedai mamak...

menemani kawan ku...

aku teringin mee goreng mamak n ayam goreng...

aku jerit..'ane(accent gaya heroin filem tamil)..mee goreng mamak 1 kasi letak ayam' (bahasa pun jd broken gak..xleh blah)

kawan aku pesan nan jer...

beberapa menet kemudian pesanan ku sampai...

aku tetibe berang kerana ayam goreng yg ku suruh tambah xder kt atas mee goreng mamak ku..

aku pun bg isyarat panggil pelayan yg serupa ngan filem hero tamil itu agar dtg ke arahku...

'ane....td saye pesan ayam...' (nada ku agak kasar)

pelayan it mengangkat tangan tanda agai aku bersabar..

'dik..kasi sabar...itu ayam ade bawah itu mee'.....

aku tersipu....

'sori ane..saye x tau'(aku sengih kambing smbil tgk keliling..malu nagn commotion aku sniri caused)

moral of the story: selak dulu mee sbelum mengamuk..hehehe...

********************************************************************************
aku da lame x mkn bnda manis..even teh tarik..isk

selamat ari raye maaf zahir batin.......

5 comments:

  1. Tu la makcik...
    Lenkali check betol2 dulu...
    Kan dah malu...
    Hahahaha...
    Klako...

    ReplyDelete
  2. knowlee~
    mane la aku tau die letak ayam kt bwh meeee...
    **blushing**

    ReplyDelete
  3. kalau aku la...makan cepat2 then dah xlalu dah kawasan tu.
    tapi kan,cayala mamak tu boleh sorokkan ayam2 tu dalam mee.bukan sepatutnya nampak jugak ka?
    hebat2!!!

    ReplyDelete
  4. Hahaha serius klakar! ko patut mintak maaf kat mamak tu ah, bagi duit raya skali.ksian dia. haha

    ReplyDelete
  5. Zali~
    mane aku tau die nk sorok ayam tu..
    tu la pasal..terrer giler die sorok..
    ohohohohoho...
    xper..aku x kn jejak kedai to 4 a few years...
    hhohoho..

    dammit~
    da minta maaf da..
    malu siut...
    nk gak bg duit raye..tp aku sengkek tym tu..
    hehehe..

    ReplyDelete